11212212121212

Materiały do samodzielnego przerobienia przez uczniów

Bardzo prosimy o regularne zapisywanie zadań, gdyż będą one sukcesywnie usuwane z naszej strony internetowej!!!

Uczniowie mogą korzystać z filmików i zadań znajdujących się na stronie https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje

Link do wykazu adresów mailowych nauczycieli: http://zsppstrazna.pl/2020/03/23/wykaz-adresow-mailowych-nauczycieli/

16 marca

Zadania z matematyki dla poszczególnych klas…
kl. 8 podręcznik str 38-39 powtórka z liczb i działań

kl. 7 podręcznik str. 92-93 powtórka procenty

kl. 6 podręcznik str. 250 zad. 90-95 powtórki

k.l 5 podręcznik str. 137-38 temat figury przystające

Wszystko piszemy do zeszytu. Łącznie z ewentualnymi pytaniami do zadania.

Wychowanie fizycznedla wszystkich klas!

Link z wychowania fizycznego dla każdej klasy…

Miłej zabawy – pamiętaj każde ćwiczenie musisz wykonać choć raz 🙂
https://wordwall.net/pl/resource/893767/wychowanie-fizyczne/wf-online-w-domu-%C4%87wiczenia

Klasa VIII

Klasa VII

Język angielski: zadanie – Zbliża się Dzień Świętego Patryka – ważne święto Irlandczyków. W kilku zdaniach (minimum 5- po angielsku) opisz w zeszycie wygląd Leprechauna, czyli skrzata z irlandzkich legend.

Klasa VI

Klasa V

Język angielski: Piątoklasiści!!! Przypomnijcie sobie znaczenie poniższych czasowników. Jeżeli nie wiecie, co one oznaczają, poszukajcie ich znaczeń w słowniku. Przepiszcie je wszystkie do zeszytu i starajcie się ich nauczyć na pamięć.

Nauczanie wczesnoszkolne – klasa I

Informacje dla rodziców klasy pierwszej:
1. Proszę o uzupełnianie ćwiczeń z edukacji polonistycznej według informacji przekazanej telefonicznie.
2. Proszę korzystać z propozycji nauczania zdalnego dla uczniów klasy I ze strony https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/lekcje-z-internetu-rusza-govplzdalnelekcje. Zawiera dużo ćwiczeń interaktywnych z poszczególnych przedmiotów na każdy dzień, malowanki i słuchowiska, tematycznie związane z programem i tematyką lekcji. Świetna forma nauki przez zabawę.
3. W środy i piątki ukażą się dodatkowe lekcje z realizowanego przez naszą klasę projektu: Dzieci uczą rodziców. Trzeba tylko wejść na tę stronę i wykonać zadania. MIŁEJ ZABAWY! Małgorzata Wollna

Język angielski dla klasy I: Proszę o popracowanie z dziećmi nad słownictwem dotyczącym części ciała. Wyrazy (wraz z wymową) znajdują się w materiale dostępnym na podanej stronie: https://www.youtube.com/watch?v=SUt8q0EKbms

Klasa II

Klasa III

__________________________________________________________________

17 marca

Klasa II

Klasa V

Historia – kl. V

Drodzy piątoklasiści! 
Czas ten jest idealny do tego, aby pouzupełniać notatki z historii, zadbać o zeszyt, który znowu będzie oceniany. Ponadto, proszę w ramach powtórzenia wykonać w zeszycie Podsumowanie działu V ze strony 158. Tak jak zwykle – bez przepisywania zadań – tylko odpowiedzi. W razie problemów – proszę poszukać odpowiedzi w podręczniku lub internecie. W razie czego – również służę pomocą

Religia – zadania dla klas I-VI

Religia: kl 1-2 zobacz film” Zagubiona owca” YouTube . COM „Domek na skale ” -Zagubiona owca i wykonaj prace plastyczna na kartce z bloku do tej przypowieści . Prace zostaną ocenione i wystawione na gazetce klasowej! Miłego rodzinnego oglądania i zdrowia życzę !                                     Kl. 3 – Przypominam o nauczeniu się formuły spowiedzi św. I 5 warunków dobrej spowiedzi .                                                                                                              Kl. 5 – Na ostatniej lekcji religii czytaliśmy i omawiali 8 błogosławieństw , które wygłosił Pan Jezus na gorze wybierz 3 błogosławieństwa i przepisz je najpiękniej jak potrafisz do zeszytu z religii i podaj przykład jak można je realizować w swoim życiu !                                    Kl. 6 – przygotuj 20 pytań do quizu religijnego! i zapisz w zeszycie z religii.               Przypominam wszystkim uczniom naszej szkoły od kl 1 do kl 8 ze rok 2020 jest rokiem Św. Jana Pawła II i z tej okazji przygotowujemy się do występu w szkolnym koncercie dla Ojca Świętego , robimy 100 dobrych uczynków na 100-lecie urodzin ( zapisujemy uczynek na białym lub żółtym pasku- powstanie łańcuch dobrych czynów ) wykonujemy prace plastyczna pt” Św. Jan Paweł w oczach dzieci” ( format i technika pracy dowolna ), wyszukujemy cytat od Papieża , który zapisujemy pięknie na kartce białej lub żółtej .
Życzę Wam owocnej pracy i Światła Ducha Świętego , dużo zdrowia!

Plastyka – klasy V-VII

Klasa VI

Klasa VII

Klasa VIII

Język angielski: W 10 zdaniach napisz w zeszycie jak wygląda twój dzień. Pamiętaj o użyciu właściwego czasu gramatycznego (teraźniejszego prostego).

J. angielski: Bardzo proszę o wykonanie ćwiczenia 11 ze strony 105 (podręcznik). Pamiętajcie, że dotyczy ono drugiego okresu warunkowego. Pozdrawiam

______________________________________________________________________________

18 marca

BIOLOGIA: MATERIAŁ DO PRZEROBIENIA DLA KLAS V – VIII

Klasa V

Kl. V: Korzeń – podziemny organ rośliny.
https://epodreczniki.pl/a/korzen/D1GlMzazb

Klasa VI

Kl. VI: Płazy – kręgowce wodno-lądowe
https://epodreczniki.pl/a/plazy—zwierzeta-wodno-ladowe/DbCyM1YnM

Klasa VII

Kl. VII: lekcja 1: Oddychanie komórkowe.
https://epodreczniki.pl/a/oddychanie/D1BvWZlaa

lekcja 2: Układ oddechowy i jego funkcje.
https://epodreczniki.pl/a/uklad-oddechowy-i-jego-funkcje/DpduCQG5g

Klasa VIII

Kl. VIII: Drapieżnictwo i roślinożerność.
https://epodreczniki.pl/a/zjadajacy-i-zjadani/D17dzZ3q5
https://opracowania.pl/opracowania/biologia/wzajemne-stosunki-miedzy-populacjami-stosunki-antagonistyczne,oid,2205

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Klasa I

Język angielski: Poszukaj i wykreśl wyrazy związane z wiosną. Są one zapisane obok fioletowego kwiatka.

Klasa II

Język angielski: Jeśli masz taką możliwość, wydrukuj sobie poniższą kartę pracy i wklej ją do zeszytu. Postaraj się odnaleźć w wykreślance nazwy wszystkich podanych zwierząt. Jeśli nie masz w domu drukarki, przepisz nazwy zwierząt do zeszytu przedmiotowego i narysuj podobizny wszystkich 12 zwierzaków.

Klasa III

Język angielski: Wykonaj poniższe ćwiczenia zgodnie z podanymi poleceniami. Przepisz zadania do zeszytu przedmiotowego.

klasa V

Język angielski: Wykonajcie zadanie 3 ze strony 71 z podręcznika. W kilku zdaniach zapiszcie, jakie ciekawe miejsca znajdujące się w Polsce chcielibyście zwiedzić i dlaczego? Wasza wypowiedź pisemna powinna zawierać co najmniej 5 zdań. Napiszcie je do zeszytu.

Klasa VI

Język angielski: Na stronie 69 w podręczniku znajdują się frazy typu „send an email”, „chat online”, „play games with my friends”. Zgodnie z poleceniem do zadania stwórzcie z nimi zdania z użyciem przysłówków „often”, „sometimes”, „never”. Zdań powinno być 10. Zapiszcie je do zeszytu. Pozdrawiam

Klasa VII

Język angielski: Na stronie 53 w zeszycie ćwiczeń wykonajcie następujące ćwiczenia: 1, 2 oraz 3a. Odpowiedzi do pytań z ćwiczenia 4 zapiszcie do zeszytów przedmiotowych.

Klasa VIII

Historia

Wiedza o społeczeństwie: zadania

Proszę o wykonanie zadań w zeszycie przedmiotowym:
1. Podręcznik, str. 130-131 – pytania do infografiki.
2. Ćwiczenie 1 ze strony 132.

Język angielski: Przeczytajcie sobie tekst ze stron” 100-101(„On thin ice”) i wykonajcie ćwiczenie 8 ze strony 101. Matka Ziemia napisała do nas list, który należy uzupełnić informacjami z „czytanki”. Uzupełnione listy zapiszcie w swoich zeszytach. * Namawiam Was do odwiedzenia stronki z szybką powtórką materiału do egzaminu, nie tylko z języka angielskiego!!! https://www.cke.gov.pl/images/_EGZAMIN_OSMOKLASISTY/Powtorka/20200318%20SP_Dzien%203.pdf Pozdrawiam

Zadanie dla uczniów klasy VIII, którzy uczęszczają na zajęcia dodatkowe z języka angielskiego- przygotowujące do sprawdzianu ósmoklasisty: Powtórzcie sobie słownictwo dotyczące stanów pogody… Jeśli nie znacie któregoś z podanych wyrazów, sprawdźcie jego znaczenie w słowniku. Zapiszcie wszystkie słowa wraz z polskimi znaczeniami do zeszytów przedmiotowych.

____________________________________________________________________________

19 marca

Zadania dla uczniów uczęszczających na „czwartkowe” kółko z języka angielskiego

Klasa VIII

Język angielski: zadanie do przerobienia przed sprawdzianem ósmoklasisty. Wykonajcie zadanie i zapiszcie pełne odpowiedzi do zeszytów przedmiotowych.

Klasa VII

muzyka: Marzec tydzień 1Temat:  Z DZIEJÓW  MUZYKI
Moi drodzy w miarę możliwości postarajcie się nauczyć i pośpiewać piosenkę  z podręcznika str.102  „Życzenie” F. Chopina link do posłuchania i naukihttps://www.youtube.com/watch?v=xU7RjGkOW4s
podkład do śpiewaniahttps://www.youtube.com/watch?v=m1zi553gEqY Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i powodzenia w nauce. Karina Żyrek

Klasa VI

Muzyka: Marzec tydzień 1
Ostatnio uczyliśmy się piosenki  CZERWONE JABŁUSZKO podręcznik str.98 poćwiczcie w domu poniżej podkład i piosenka https://www.youtube.com/watch?v=vub9etf5uGU
podkład: https://www.youtube.com/watch?v=7EPZ2sUdY0o
Miłego śpiewania pozdrawiam. Karina Żyrek

Język angielski: ćwiczenie 5 strona 43 (zeszyt ćwiczeń). Zgodnie z poleceniem – przetłumaczcie na język angielski części dialogu Marii i Jerry’ego zapisane w języku polskim.

Religia – ZADANIA DLA WSZYSTKICH

Ważne!!! Zadanie dla wszystkich uczniów 19.03 – dziś świętego Józefa patrona rodzin pomódl się za swoją rodzinę do patrona św. Józefa , bądź miły dla rodziców pomóż w obowiązkach domowych posprzątaj swój pokój szczególnie pod łóżkiem

?

i opiekuj się młodszym rodzeństwem ( jeśli masz)! Powodzenia

?

Klasa V

Muzyka: Materiał do klasy 5 Zachęcam do nauki piosenki. Słowa książka strona 105 tu link do piosenki gdzie możecie ją wysłuchać i się jej nauczyćhttps://www.youtube.com/watch?v=YedDkoTUx9w

UWAGA INNA KOLEJNOŚĆ ZWROTEK NIŻ W naszej książce oraz podkład karaoke do śpiewaniahttps://www.youtube.com/watch?v=w8aWkX9ZB54

pozdrawiam Karina Żyrek

_____________________________________________________________________________

20 marca

Wychowanie fizyczne – dla wszystkich

Klasa II

Klasa V

Historia: zagadnienia na sprawdzian klasy V.

Obowiązujące tematy z działu: SPOŁECZEŃSTWO ŚREDNIOWIECZA:
1. System feudalny (drabina feudalna, hołd lenny, wasal, senior, cztery stany społeczne średniowiecza).
2. Epoka rycerzy (kodeks honorowy, paź, giermek, turnieje rycerskie).
3. Średniowieczne miasto i wieś (samorząd miejski, rzemieślnicy, zajęcia chłopów na wsi).
4. Kościół w średniowieczu (zadania zakonników, zakony powstałe w średniowieczu, kopista, skryptorium).
5. Sztuka średniowiecza (styl romański, styl gotycki). 

Klasa VI

Klasa VII

Język angielski: Zadania do wykonania w poniedziałek. Przeczytajcie tekst pt. „Roxy to the rescue!” ze strony 100.

Przepiszcie tekst uzupełniając go właściwymi wyrazami (całość).

Wykonajcie ćwiczenie 2. Wybierzcie dla poszczególnych paragrafów właściwe nagłówki. Przepiszcie je do zeszytu.

Odnosząc się do tekstu, uporządkujcie wydarzenia we właściwej kolejności (ćwiczenie 3). Przepiszcie zdania do zeszytu przedmiotowego.

Wykonajcie ćwiczenie 6 ze strony 100. Uzupełnione zdania przepiszcie do zeszytu przedmiotowego.

Klasa VIII

Informatyka dla klas V- VIII

Drodzy rodzice i uczniowie.Przesyłam link do strefy ucznia na którym znajdują się podręczniki online, filmiki, ćwiczenia i zadania oraz odnośniki do darmowego pobierania programów, których używamy na lekcjach Informatyki. Proszę o zapoznanie się podręcznikami online, aby móc się nimi posługiwać podczas rozwiązywania ćwiczeń. W ramach powtórzeń proszę przypomnieć sobie program Baltie, Scratch – klasy V i VI, a klasy VII i VIII również programy Microsoft Office: (Excel, Word, PowerPoint) lub OpenOffice: (Calc, Writer, Impress).
https://dlaucznia.migra.pl/

Można również korzystać z materiałów udostępnionych na stronie rzędowej:
www.gov.pl/zdalnelekcje

Życzę wszystkim dużo zdrowia i pozdrawiam Łukasz Wojaczek 

____________________________________________________________________________

Tydzień 2 (23.03 -27.03)

23 marca

Wychowanie fizyczne dla wszystkich klas:

Klasa V

Język angielski kl. V Wykonajcie następujące zadania: Ćwiczenie 1 ze strony 42, ćwiczenie 3 ze strony 43 i ćw. 5 ze strony 43 (wszystkie one znajdują się w zeszycie ćwiczeń).

Technika – klasa V

Klasa VI

Język angielski – klasa VI Wykonajcie ćwiczenia: 2, 3 i 4 ze strony 72 (podręcznik). Zdania (w całości) zapiszcie do zeszytów przedmiotowych.

Klasa VII

Język angielski – klasa VII Opierając się na „piątkowej” czytance dotyczącej psa (Roxy), który uratował rodzinę przed tragedią, napisz własną, krótką historyjkę – prawdziwą, lub wymyśloną o tym jak Twój pupil ochronił Cię przed nieszczęściem. Nie zapomnij o użyciu właściwego czasu- przeszłego…

Klasa VIII

Język angielski – klasa VIII Wykonajcie ćwiczenia od 1 do „7”, (czyli „Grammar in Focus”) ze strony 113 („Progress Check 6”). Wszystkie ćwiczenia (w całości) należy przepisać do zeszytu przedmiotowego. Powodzenia…

ZADANIA DODATKOWE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA OCHOTNIKÓW- UCZNIÓW KLAS V-VIII…. Obejrzyjcie bajki z morałem. Każdego dnia napiszcie streszczenie jednej z nich (uczniowie klas: V – VI mogą je napisać po polsku, a uczniowie starsi – po angielsku). Oto tytuły bajek: 1. The Goose Girl Story 2. Heidi 3. The Ant And The Grasshopper 4. The Fox And The Crab. Link do bajek znajdziecie poniżej. Zachęcam do zrobienia tych zadań..

Klasa III

Język angielski – klasa III Przeczytajcie tekst z strony 48 (podręcznik). Przepiszcie do zeszytów uzupełnione zdania z ćwiczenia 1 (Grandpa nad Grandma…). Wykonajcie ćwiczenia: 4 i 5 ze strony 49. Dla ochotników- napiszcie w kilku zdaniach o tym, jak wygląda Wasza farma. Szkic opisu znajduje się na stronie 49 (portfolio).

KLASA IIZADANIA

Język angielski: klasa II Wydrukuj poniższe karty pracy. Popraw napisy długopisem lub piórem. Wytnij wyrazy i zdania, a następnie przyklej je do zeszytu przedmiotowego. Angielskie wyrazy i zdania powinny być przyklejone razem ze swoimi polskimi odpowiednikami, np. The sun is shining – Słonko świeci… Zdania i wyrazy powinny być przyklejone tylko jeden raz… ZADANIE DODATKOWE NA SZÓSTKĘ!!!: Poniżej znajduje się link do strony, na której „sympatyczny łoś” uczy dzieci angielskich nazw państw. Przerysuj flagi poszczególnych krajów, przepisz ich nazwy. Postaraj się także zapamiętać jak największą ilość wspomnianych nazw państw. Flagi mogą być także wydrukowane i przyklejone do zeszytu przedmiotowego.

Zadania dodatkowe dla chętnych

Klasa I – informacja:

Od 19 marca materiały z edukacji wczesnoszkolnej dla klasy I wysyłane są przez wychowawczynię drogą mailową bezpośrednio do rodziców. Przypominamy, że uczniowie mogą korzystać z filmików i zadań znajdujących się na stronie https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje

___________________________________________

24 marca

Klasa I Język angielski

Temat: What’s the weather like today? Posłuchaj zwrotów dotyczących stanów pogody. Przepisz je wszystkie do zeszytu przedmiotowego. Pod zwrotami wykonaj rysunki przedstawiając te stany, np. „It’s sunny”, „It’s stormy”, „It’s cloudy”. Postaraj się nauczyć tych zwrotów na pamięć.

Materiał dodatkowy z języka angielskiego dla ochotników (klasa I) Wydrukuj karty pracy i wykonaj wszystkie polecenia…

Klasa II

Klasa V

HISTORIA: Proszę porównać warunki życia mieszkańców średniowiecznego miasta i wsi. Stwórzcie tabelę, w której zapiszecie swoje spostrzeżenia. Na koniec sformułujcie wnioski. Zadanie wykonujemy w zeszycie przedmiotowym. Podręcznik w zupełności wystarczy 🙂

Klasa VI

Język angielski: Przeczytaj tekst znajdujący się w tabelce w ćwiczeniu 5 ze strony 73 (w podręczniku), a następnie wykonaj dwa ćwiczenia- 6 i 7 (z tej samej strony) dotyczące przymiotników. Całość tekstu z tych dwóch ćwiczeń przepisz do zeszytu przedmiotowego.

Klasa VII

Klasa VIII

klasa 8 matematyka

Zadanie na 23.03 poniedziałek Temat: Symetralna odcinka, podręcznik str. 216
Do wykonania ćwiczenia str. 85-86

Zadanie na wtorek 24.03 to sprawdź czy umiesz  str. 173, sprawdź czy umiesz  str. 177, sprawdź czy umiesz  str.183

Zadanie na 26.03 to sprawdź czy umiesz  str. 13, sprawdź czy umiesz  str.19, sprawdź czy umiesz  str.26, sprawdź czy umiesz  str. 33

Zad. na 27.03 to Temat: Dwusieczna kąta.  podręcznik str. 218-219
Do wykonania ćwiczenia strony 87-88

Język angielski: Przeczytaj tekst z ćwiczenia 1 ze strony 116. Zastanów się, które nagłówki najlepiej pasują do poszczególnych paragrafów. Wykonaj ćwiczenie 3 ze strony 117. Całość tekstu przepisz do zeszytu przedmiotowego.

WOS dla 8 klasy na dziś:

Proszę wykonać w zeszycie zadanie  4 i 10 ze strony 133 z podręcznika.

Język angielski: Dodatkowe słownictwo dla uczniów uczęszczających na kółko z języka angielskiego przygotowujące do sprawdzianu ósmoklasisty. Przydatne zwroty do nauki pisania…

Język angielski– cd: Kółkowicze!!! Sprawdźcie proszę, jak radzicie sobie z „przekształcaniem zdań”. Tworzenie niektórych parafraz możecie opuścić…

______________________________________________________________________________

25 marca

Wychowanie fizyczne dla wszystkich!!!

Klasa II

Tygodniowy plan lekcji… Plan i karty pracy dla uczniów klasy II zostaną przekazane rodzicom mailowo.

Klasa VI

Język angielski– zadania do 27 marca (włącznie) * Wykonaj w zeszycie przedmiotowym słownik z wyrazami ze strony 74 (podręcznik), np. a printer – drukarka;* Przeczytaj tekst z ćwiczenia 2 ze strony 74. Odpowiedz na pytania do teksty (ćwiczenie 3 strona 75). Zdania przepisz do zeszytu przedmiotowego; * Opierając się na przykładzie z ćwiczenia 2, wykonaj ćwiczenie 7 ze strony 75. Polega ono na napisaniu ogłoszenia dotyczącego sprzedaży smartfona. Twoje ogłoszenie zapisane w zeszycie powinno zawierać 60- 80 wyrazów.

Klasa III

Język angielski: Topic: It’s a monster (To jest potwór). Wykonaj w zeszycie przedmiotowym ćwiczenie 4 ze strony 47 (podręcznik). Wykonaj ćwiczenie 2 ze strony 50 (podręcznik). Zapisz, które z podanych zwierzą masz w swoim gospodarstwie, a których nie posiadasz. Wykonując to ćwiczenie posłuż się przykładem (I’ve got a sheep/ I haven’t got a sheep). Wykonaj ćwiczenie 3 ze strony 51 (zapisz „wyniki dodawania”- policz ilość nóg podanych zwierząt). Wszystkie ćwiczenia zapisz w zeszycie przedmiotowym. Pozdrawiam

Notatka do dzisiejszej lekcji: (kl.III)

Klasa V

Język angielski: Topic: Comparison of adjectives (Stopniowanie przymiotników)… W zeszytach ćwiczeń wykonajcie ćwiczenia: 4 i 6 ze strony 43. Przepiszcie do zeszytu całą notatkę zawartą w poniższym dokumencie. Sprawdź w słowniku znaczenie nieznanych Ci przymiotników.

Geografia

Język polski:

Klasa VII

Język angielski: Topic: Progress Check 6 (part I). Przeczytaj tekst o ssakach ze strony 102 (podręcznik). * Zapisz do zeszytu tłumaczenia wszystkich wyrazów i zwrotów z „kącika” „Check these words”. * Wykonaj ćwiczenie 4 ze strony 102- popraw niewłaściwe słowa i zwroty. Całość ćwiczenia przepisz do zeszytu. * Wykonaj także ćwiczenia: 1, 2 i 3 ze strony 103. Przepisz zadania do zeszytu przedmiotowego.

Klasa VIII

_____________________________________________________________________

26 marca

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

Klasa I

Język angielski

Klasa II

Język angielski

Religia – klasa V i VI
Temat: Rozważamy drogę krzyżowa Pana Jezusa – temat zapisujemy do zeszytu z religii!!!  Szczęść Boże ! Dziś przypomnijcie sobie stacje drogi krzyżowej ( omawialiśmy na lekcji ). Jest ich 14. W waszych książeczkach do nabożeństwa Skarbczyk są rozważania do każdej stacji drogi krzyżowej przeczytaj je i pomyśl jak bardzo Pan Jezus nas kocha! Na koniec odmów modlitwę : ” Któryś za nas cierpiał rany…” Zadanie: Napisz samodzielnie do zeszytu z religii Twoje rozważanie do jednej wybranej stacji drogi krzyżowej ( takie od serca) Zadanie jest na ocenę ! Potwierdź ! Pozdrawiam.

Klasa V

Informatyka

Język polski

Historia

Muzyka

Proszę o przeczytanie tekstu z podręcznika str. 111 – 115 Temat jest obszerny wiec go podzielimy na 2 części. Dziś Słowacja, Czechy i Ukraina  -wybierzcie jedno państwo i opiszcie na podstawie książki jego muzykę.A to linki do obejrzenia Hajduk SŁOWACJA https://www.youtube.com/watch?v=5EFbl-Qe290Polka  CZECHY  https://www.youtube.com/watch?v=dONXZBrje2wDumka  UKRAINA https://www.youtube.com/watch?v=tZT7LlR7kLw
Zachęcam również do poszukania i posłuchania instrumentów wymienionych w tekście w  książce  str 111- 115Miłej pracy pozdrawiam

Biologia

Kl. V
Temat: Mchy.
Do przeczytania lekcja od str.115 w podręczniku + uzupełnienie zeszytu ćwiczeń z tego tematu od str. 80.
Uzupełnione ćwiczenia będę sprawdzała na ocenę prawdopodobnie po powrocie do szkoły.

* ANGIELSKI DODATKOWY: Materiały dodatkowe dla uczniów klasy V (i VI) uczęszczających na kółko z języka angielskiego. Przeczytajcie sobie teorię dotyczącą tworzenia strony biernej. Wykonajcie poniższe ćwiczenie. Dotyczy ono czasu teraźniejszego prostego. Zdania będą wyglądały następująco: Podmiot+ odpowiednia forma czasownika „be”(tu: is lub are)+ czasownik z końcówką -ed lub 3-cia forma czasownika nieregularnego. Zdjęcia czy skany zadań wyślijcie na mojego maila (wykaz adresów mailowych: http://zsppstrazna.pl/2020/03/23/wykaz-adresow-mailowych-nauczycieli/. Pozdrawiam

Klasa VI

Język polski

Biologia

Kl. VI
Temat: Przegląd i znaczenie płazów.
Lekcja z e-podręcznika:
https://epodreczniki.pl/a/plazy/Db2taTFhK
Uczniowie mogą też przeczytać ten temat w swoim podręczniku od str. 97

Muzyka – kl. VI

Temat:  KUJAWIAK  Z OBERKIEM. 
Witam wszystkich.Na początku odsyłam do wysłuchania KUJAWIAKA  https://www.youtube.com/watch?v=0J-mrLUaEzE
Proszę przeczytać tekst z podręcznika str. 99 i napisać w zeszycie definicję KUJAWIAKA Teraz wysłuchajmy oberkahttps://www.youtube.com/watch?v=zCY8ada43-4
Czytam o oberku str.100 -101Proszę napisać w zeszycie definicję oberka.
A teraz w nagrodę kilka filmów z tymi tańcami ;)Miłego  oglądania zobaczcie całe filmiki, może Was czymś zaskoczą ;)))
https://www.youtube.com/watch?v=DV88EaELoFQ
https://www.youtube.com/watch?v=p6svoYBEWCs

Klasa VII

Język niemiecki:

Informatyka

Język polski

Biologia

Kl. VII
1) Temat: Profilaktyka chorób układu oddechowego
Lekcja z e-podręcznika:
https://epodreczniki.pl/a/profilaktyka-chorob-ukladu-oddechowego/DNN5ltUvz
Uczniowie mogą też przeczytać ten temat w swoim podręczniku od str. 144

2) Temat: Budowa i działanie układu wydalniczego.
Do przeczytania lekcja od str.153 w podręczniku.

Muzyka

Temat:   TWÓRCZOŚĆ  FRYDERYKA CHOPINA
Witam  wszystkich.Temat jest obszerny wiec podzielimy go na dwie części.Dziś odsyłam Was do filmu który będzie przypomnieniem najważniejszych informacji o kompozytorze.
https://www.youtube.com/watch?v=myD-LXvDJ6I

Proszę przeczytać także informacje z książki ( str.106 -107)  o formach muzycznych w twórczości Fryderyka Chopina i w kilku zdaniach opisać w zeszycie. Proponuje także wysłuchać w całości 
https://www.youtube.com/watch?v=EFJ7kDva7JE
https://www.youtube.com/watch?v=kykEDatAjfQ

Nic bardziej nie uspokaja niż taka muzyka ;)WYPRÓBUJCIE !!!!Pozdrawiam Was bardzo serdecznie Pani Karina

Klasa VIII

Język niemiecki:

Informatyka

Wiedza o społeczeństwie

Biologia

Kl. VIII
Temat: Pasożytnictwo
Lekcja z e-podręcznika:
https://epodreczniki.pl/a/konkurencja-i-pasozytnictwo/DRye3Ymqf
Uczniowie mogą też przeczytać ten temat w swoim podręczniku od str. 107
Dodatkowo do rozwiązania karta pracy (w załączniku) na ocenę! Proszę o dostarczenie rozwiązanej karty pracy, lub samych zapisanych odpowiedzi w formie zdjęcia na mój adres e-mail lub w wiadomości na Messengerze do 3.04.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

27 marca

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

Plastyka – materiał dla klas V-VII

Klasa V

Zachęcam Was do sprawdzenia Waszej wiedzy ogólnej – w quizie ze stopniowaniem w tle. Oto link: https://www.youtube.com/watch?v=XR8t56lpBG0

Klasa VI

Język angielski: Zadania z języka angielskiego dla uczniów klasy VI zostały podane pod datą – 25 marca.

Klasa VII

Geografia

Język angielski

Język polski

Klasa VIII

Język angielski

Edukacja dla bezpieczeństwa

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

WAŻNA INFORMACJA DLA UCZNIÓW KLAS V- VIII!!!

OD PONIEDZIAŁKU (30 MARCA) MATERIAŁY DO SAMODZIELNEGO PRZERABIANIA PRZEZ UCZNIÓW BĘDĄ ZAMIESZCZANE POD ODPOWIEDNIĄ KLASĄ. SZUKAJCIE ICH POD WŁAŚCIWYM „NAGŁÓWKIEM”, NP. KLASA V- MATERIAŁ DO SAMODZIELNEGO PRZEROBIENIA W DOMU

30 marca

Klasa II

Plastyka

Temat: Krajobraz mojej okolicy – akwarela.

Zadanie: Przedstaw krajobraz swojej okolicy za pomocą farb. Namaluj na białej kartce papieru pierwsze zwiastuny wiosny, które znalazłeś w swojej okolicy.

Język angielski (klasa II)

Topic: „Old MacDonald had a farm…- animals” (Stary MacDonald miał farmę – zwierzęta).

  1. Zapisz temat lekcji do zeszytu przedmiotowego.
  2. Wysłuchaj piosenki o farmie „Starego” Macdonalda. https://www.youtube.com/watch?v=5oYKonYBujg
  3. Narysuj wszystkie zwierzęta, które mieszkały na farmie. Zapisz ich angielskie nazwy. Sprawdzę to zadanie po powrocie do szkoły. Pozdrawiam

Klasa III

Język angielski

Karta pracy dla klasy III

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

31 marca

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

31 marca

Klasa I

Język angielski

_ _ _ _ _ _ _ >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<_ _ _ _ _ _ _

1 kwietnia

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

Klasa III

Język angielski

___________________________________________________________________________

2 kwietnia

Klasa III

Linki do stron z interaktywnymi ćwiczeniami dla uczniów klasy III- gorąco polecam-A. T.

Wychowanie fizyczne dla wszystkich klas

Klasa I

Język angielski

Klasa II

Język angielski

Słowniczek (karta pracy) do wklejenia do zeszytu.

______________________________________________________________________________

3 kwietnia

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

______________________________________________________________________________

6 kwietnia

Klasa III

Język angielski

Wychowanie fizyczne dl wszystkich

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

7 kwietnia

Język angielski

Klasa I

Materiał dodatkowy dla chętnych – na szóstkę!

Wykreśl wyrazy związane ze Świętami Wielkiej Nocy. Sprawdź co oznaczają w języku polskim.

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

_____________________________________________

8 kwietnia

Klasa III

Język angielski

Special Bunny Hugs And Love On Easter!

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

_____________________________________________________________________

15 kwietnia

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

Klasa III

Język angielski

16 kwietnia

Klasa I

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

__________________________________________________

20 kwietnia

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

______________________________________________________

21 kwietnia

Klasa I

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

______________________________________________________________

22 kwietnia

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

____________________________________________________________________

23 kwietnia

Klasa I

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

___________________________________________________________________

24 kwietnia

________________________________________________________

27 kwietnia

Klasa III

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

Wychowanie fizyczne – dodatkowe

_____________________________________________________________________

28 kwietnia

Klasa I

Język angielski

______________________________________________

29 kwietnia

Klasa III

____________________________________________________

30 kwietnia

Klasa I

Język angielski

_______________________________________________________

4 maja

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

_________________________________________________

5 maja

Klasa I

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

____________________________________________________________________

6 maja

Klasa III

Język angielski

_________________________________________________

6 maja

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

_____________________________________________________________

7 maja

Klasa I

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

____________________________________________________________

8 maja

______________________________________________________________

11 maja

Klasa III

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

__________________________________________________

12 maja

Klasa I

Język angielski

__________________________________________________________

13 maja

Język angielski

Klasa III

__________________________________________________________

14 maja

Klasa I

Język angielski

Karty do gry w „Bingo”- dla chętnych

_________________________________________________

18 maja

Klasa III

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

_______________________________________________

19 maja

Klasa I

Język angielski

___________________________________________________

20 maja

Język angielski

Klasa III

______________________________________________________-

21 maja

Klasa I

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

________________________________________________________________

25 maja

Klasa III

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

_________________________________________________________________

26 maja

Klasa I

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

______________________________________________________________________

27 maja

Klasa III

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

___________________________________________________________________

28 maja

Klasa I

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

_________________________________________________________________________

29 maja

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

____________________________________________________________________

1 czerwca

Klasy: II i III

Język angielski

Uzupełnijcie kartę pracy dotyczącą Waszego święta… W pierwszej luce zapiszcie swoje imię, a w drugiej – czynność, którą lubicie wykonywać, np. swimming, drawing, cooking lub playing football. Narysujcie siebie wykonujących wymienioną czynność.

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

_______________________________________________________________________

2 czerwca

Język angielski

Klasa I

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

___________________________________________________________

3 czerwca

Klasa III

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

_________________________________________________________

4 czerwca

Klasa I

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

_______________________________________________________________________

8 czerwca

Klasa III

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

______________________________________________________________________

9 czerwca

Klasa I

Język angielski

Wskazówka:

colour – pokoloruj!

connect – połącz!

___________________________________________________________________-

10 czerwca

Klasa III

Język angielski

___________________________________________________________________

15 czerwca

Klasa III

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

_____________________________________________________________________

22 czerwca

Klasa III

Język angielski

Wychowanie fizyczne dla wszystkich

_____________________________________________________________

23 czerwca

Język angielski

Klasa I

______________________________________________________

24 czerwca

Język angielski

Klasa III

_______________________________________________________

25 czerwca

Klasa I

Język angielski

Udostępnij post

Share on facebook
Share on twitter
Share on print
Share on email
Share on facebook
Facebook

Inne wiadomości:

Newsletter

Wpisz maila jak chcesz otrzymywać aktualne wiadomości

Gallery

Font size
Colors